خصوصی قانون اشتغال بیکاری اخبار اجتماعی

خصوصی: قانون اشتغال بیکاری اخبار اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ترامپ با باطل خواندن حاصل 2 سال مذاکره آیا بازهم اهل گفتگوست / ظریف

وزیر امور خارجه گفت: طی دو سال ، طولانی ترین مذاکرات تاریخ را در عنوان هسته ای با آمریکایی داشتیم؛ راجع به کلمه به کلمه برجام مذاکره شد، آنوقت ترامپ با یک امضا

ترامپ با باطل خواندن حاصل 2 سال مذاکره آیا بازهم اهل گفتگوست / ظریف

ظریف: ترامپ با باطل خواندن حاصل 2 سال مذاکره آیا بازهم اهل گفتگوست

عبارات مهم : ایران

وزیر امور خارجه گفت: طی دو سال ، طولانی ترین مذاکرات تاریخ را در عنوان هسته ای با آمریکایی داشتیم؛ راجع به کلمه به کلمه برجام مذاکره شد، آنوقت ترامپ با یک امضا می گوید همه باطل هست. با این شرایط باز هم ادعا می کنید اهل مذاکره هستید؟

به گزارش ایرنا، محمد جواد ظریف اظهار داشت: وزیر خارجه آمریکا جلسه ای برگزار می کند و خودشان می گویند 80 درصد آن افراد ایرانی نبودند. میلیاردها دلار هزینه می کنند تا با مردم کشور عزیزمان ایران ارتباط بگیرند ولی دروغ می گویند، اگر این همه ادعا می کنید آیا نخستین تحریم شما ممنوعیت فروش هواپیما به کشور عزیزمان ایران بود؟ آیا به اروپایی ها اجازه ندادید قطعات هواپیما را به کشور عزیزمان ایران بدهند؟

وی گفت: کلمه به کلمه برجام مذاکره شده است و آقای ترامپ با یک امضا می گوید همه چیز باطل هست، شما ارزش وقت و مذاکره ای که صورت گرفته و نتیجه ای در برداشته و قطعنامه شورای امنیت را دارد و اکثر کشورهای دنیا آن را قبول دارند، را ندیده گرفته اید و باز با این شرایط ادعا می کنید که اهل مذاکره هستید.

ترامپ با باطل خواندن حاصل 2 سال مذاکره آیا بازهم اهل گفتگوست / ظریف

وزیر امور خارجه ظهر دوشنبه در مراسم تقدیر از خبرنگاران گفت: سال گذشته در چنین روزی در خصوص نقش رسانه در عرصه بین المللی صحبت هایی داشتیم، ولی به واقع باید بگوییم که ما در عرصه ای حساس به سر می بریم و لحظات ما خاص است و تجربه تاریخی جهت ما به حساب می آید.

وی با بیان این که تمام مقاطع انقلاب اسلامی ما حساس بوده و هست، خاطرنشان کرد: شرایطی را پشت سر گذاشتیم که شهرهای ما آماج موشک های عراقی بود، شرایطی که هر روز تصویب یک تحریم آمریکا را داشتیم و سبقتی بین کشورهای متفاوت جهت دنبال کردن تحریم های آمریکا بود ولی امروز شکر خدا اوضاع مناسبی داریم.

وزیر امور خارجه گفت: طی دو سال ، طولانی ترین مذاکرات تاریخ را در عنوان هسته ای با آمریکایی داشتیم؛ راجع به کلمه به کلمه برجام مذاکره شد، آنوقت ترامپ با یک امضا

وزیر امور خارجه ادامه داد: ما برهه های مشکل را با سربلندی پشت سرگذاشتیم و 6 قدرت دنیا ناگزیر شدند که به پای میز مذاکره با کشور عزیزمان ایران بیایند؛ ما هیچگاه میزمذاکره را ترک نکردیم . این طرف برابر بود که به پای میز مذاکره با کشور عزیزمان ایران آمد آیا که متوجه شدند فشار و تحریم نمی تواند سیاست های جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران را عوض کردن دهد.

ظریف اظهارداشت: بله ، این فشارها می تواند مردم را دچار سخت کند و این وظیفه ماست که به عنوان دولت فشارها را از دوش مردم کم کنیم. نه این که زیاد کردن دهیم. وظیفه سیاست خارجی است که باری از روی دوش مردم بردارد؛ ممکن است بعضی قلدری های آمریکا منجر به فشارهایی جهت ما شود ولی امروز همه صحبت از انزوای ترامپ و نتانیاهو و بن سلمان دارند.

وی یادآور شد: این سه فرد نماد سرکوب، خشونت و بی اعتمادی در دنیا هستند، کسانی که قرارداد های بین المللی را به راحت زیر پا می گذارند، نقض حقوق مردم فلسطین را انجام می دهند، نخست وزیر کشوری را در سرزمین خود گروگان میگیرند.

ترامپ با باطل خواندن حاصل 2 سال مذاکره آیا بازهم اهل گفتگوست / ظریف

وزیر امور خارجه ادامه داد: در چهل سال گذشته اکثریت مجموعه کشورهای دنیا علیه ما بودند و امروز این عنوان کاملا عوض کردن کرده و جز دو سه رژیم و کشور برابر ما نیستند.

**آثار جنگ روانی

وزیر امور خارجه گفت: طی دو سال ، طولانی ترین مذاکرات تاریخ را در عنوان هسته ای با آمریکایی داشتیم؛ راجع به کلمه به کلمه برجام مذاکره شد، آنوقت ترامپ با یک امضا

ظریف گفت: اوضاع فعلی ما آثار جنگ روانی آنها است و هیچ اتفاق دیگری نمی افتاد آیا که هر کاری که از دست آنها بر می آمد را انجام دادند.

وزیر امور خارجه ادامه داد: حرکت رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها جهت شدت یافتن فضای روانی علیه کشور عزیزمان ایران است و دلایل متفاوت داخلی که داریم آنها توانستند کارهایی در این حوزه انجام دهند؛ اوضاع بازار، اقتصاد و ارز آثار این جنگ روانی است.

ترامپ با باطل خواندن حاصل 2 سال مذاکره آیا بازهم اهل گفتگوست / ظریف

وزیر امور خارجه با طرح این پرسش که آیا واقعیتی عوض شده است در این مدت که این اتفاقات در بازار ما ایجاد شده است هست، بیان کرد: نمی گویم اوضاع کشور بی اشکال است ولی عنوان جنگ روانی اهمیت بالایی دارد و ما هم متاسفانه خودمان در داخل به این شرایط دامن زدیم.

وی در خصوص مذاکره با آمریکا اظهار داشت: رهبری در آخر دوران مذاکرات فرمودند که اگر در هسته ای نتیجه گرفتید این زمینه است که با آمریکایی ها مذاکرات را ادامه دهیم. ما دو سال طولانی ترین مذاکرات تاریخ را در عنوان هسته ای با آمریکایی ها و دیگر طرف های برجام داشتیم.

ظریف گفت: کلمه به کلمه برجام مذاکره شده است و آقای ترامپ با یک امضا می گوید همه چیز باطل هست، شما ارزش وقت و مذاکره ای که صورت گرفته و نتیجه ای در برداشته و قطعنامه شورای امنیت را دارد و اکثر کشورهای دنیا آن را قبول دارند، را ندیده گرفته اید و باز با این شرایط ادعا می کنید که اهل مذاکره هستید.

وی افزود: نقش رسانه در این فضای سازی ها یک نقش بی بدیل هست، گزینش های شما از کلمات در صحبت های متفاوت و تاثیر گذاری که دارید نشان از قدرت شما رسانه ها دارد.

وزیر امور خارجه اظهار داشت: امروز در کشور جناح بندی ها، قومیت ها و گویش های مختلف، موافق و مخالف نظام نداریم، آیا که امروز دشمن های ما موجودیت نظام و کشور عزیزمان ایران را نشانه قرار گرفته اند.

ظریف یادآور شد: امروز جهت نخستین بار اجماع جهانی موافق ما است ولی واقعیت این است که این اجماع جهانی ما را نجات نداده بلکه مردم ما بودند که به اعتبار آنها از برهه های متفاوت و مشکل که داشتیم عبور کردیم. نا امید کردن مردم را کنار بگذاریم، مردم را امیدوار به آینده نگه داریم و آنها را آگاه به شرایط کنیم.

وی اضافه کرد: قیمت های بازار ارز و دلار گرانی های دیگر در فضای افکار و رسانه شکل گرفته نه در واقعیات روی زمین، درآمد ما از صادرات به مراتب زیاد از کل نیاز ما به واردات هست. آن چیزی که باعث این التهابات در بازار شده است عدم اطمینان از آینده است و طرف برابر هم این را می داند و به عمد افکار عمومی مردم ما را با تصویر سازی های غیر مناسب خدشه دار می کند.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: در قدرت شما به عنوان اصحاب رسانه همین بس که در 17 مرداد ما 11 شهید در وزارت خارجه تقدیم کردیم و خبرنگاران یک شهید آن هم در سرکنسولگری ما این اتفاق افتاد ولی در آخر این روز به عنوان روز خبرنگار نام گرفت.

واژه های کلیدی: ایران | مذاکره | ایرانی | رسانه ها | آقای ترامپ | وزارت خارجه | وزیر امور خارجه | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار